Kontaktivaba kauba üleandmine juriidilistele isikutele

Vastuvõtja allkirja asemel kasutatakse järgnevaid meetodeid:

  • Kauba vastuvõtjal palutakse allkirjastada (nimi, allkiri) saadetisel olev VENIPAK’i kleebis, millest kuller seejärel pilti teeb;
  • Juhul kui kaubal on näha kahjustusi siis need tuleb üles märkida Venipak’i saatekirjale;
  • Seejärel tehakse fotod, lisatakse skanneri info saadetisele ning loetakse kaup kohaletoimetatuks. Skanneris, allkirja kohale, märgitakse „kontaktivaba kohaletoimetamine“.
  • C.O.D.: Vastuvõtjad saavad tasuda kauba eest ainult pangakaartidega (ajutiselt me ei aktsepteeri sularaha);
  • C.O.D.: Palume lihtsustada allkirjastatavaid dokumente nii, et piisab kauba vastuvõtja allkirjast;
  • Praegusel perioodil palume Teil edastada meile vastuvõtva inimese/ettevõtte täpsed andmed. Meil on olnud juhuseid, kus kontaktidesse märgitud inimesed ei ole kohal, ei vasta telefonile või me ei saa hoonetesse sisse. Sellisel juhul saadetakse kaup tagasi saatjale.

On tõenäoline, et töötades kodukontorites muutuvad mitmed vajadused Teie ja Teie klientide ootustes. Venipak on valmis ja teeb ka kodukontoritesse saadetiste pealevõtte ja kohale toimetamisi. Kui teil on selle järgi vajadus siis kontakteeruge oma müügiesindajaga:

  • Kui Teil ei ole mõne teise teenusepakkujaga hetkel hästi toimivat kodukontori lahendust – Venipakil on hästi toimiv infrastruktuur ja ressursid
  • Kui te näete ette, et Teie kaubamahud drastiliselt suurenevad või vähenevad – me saame optimeerida enda logistilisi lahendusi ja pakkuda kõrgekvaliteedilist teenust sellel ebatavalisel ajal.

Üks viis viiruse levimiseks on füüsiline kontakt, seega palume jälgida järgmisi soovitusi:

  • Palun jätke saadetised välisuksele võimalikult lähedale, et kuller saaks paki(d) kiiresti peale võtta;
  • Paluge enda kliente, et nad viiks kontakti kulleriga miinimumini:
  • Palume hetkel mitte pakkuda Cash On Delivery (C.O.D.) võimalust, vaid ettemaksu või ülekannet;
  • Mitte pakkuda on-site pick-up teenust.

Usume, et koos töötades ja võttes tarvitusele ennetavad meetmed, saame praegusest väljakutsest üle.
Kui Teil on täpsustavaid küsimusi või muresid, palun võtke ühendust oma müügiesindajaga.

Kontaktivaba allkirjastamine

Alates 19.03.2020 toimetame eraisikutele pakid kohale kontaktivabalt.

Nii kaitseme COVID-19 karantiiniperioodil oma kliente, kauba vastuvõtjaid ning ka meie töötajaid (kullereid).

Otsese kontakti vältimiseks asendub kauba vastuvõtja allkirja andmine kulleri skannerile alates 19. märtsist 2020 järgnevaga:

  • Kauba vastuvõtjal palutakse allkirjastada (nimi, allkiri) saadetisel olev VENIPAK’i kleebis, millest kuller seejärel pilti teeb (soovitatud meetod);
  • Juhul kui kauba vastuvõtja keeldub kleebist allkirjastamast, siis teeb kuller kauba vastuvõtjast, kes saadetist hoiab, pildi (ilma tema nägu skaneerimata).
  • Kuller palub vastuvõtjal näidata distantsilt kehtivad isikuttõendavat dokumenti ning sisestab enda skannerisse dokumendi viimased 4 numbrit (mitte isikukoodi). Kehtivad dokumendid on: ID-kaart, pass, autojuhiload, Eesti elamisluba. Kuller skaneerib Vastuvõtja nime ja sisestab dokumendi 4 viimast numbrit allkirja asemel.

 

Saadetise üleandmisel seisavad kuller ja vastuvõtja teineteisest vähemalt 2 meetri kaugusel.

Kui fotod on tehtud, siis lisatakse kohaletoimetamise kinnitusele skaneeritud sissekanne. Kuller teeb skanneris allkirja koha peale märke „kontaktivaba kohaletoimetamine“.

Kõigist muudatustest paki kohaletoimetamisel teavitame kauba vastuvõtjaid õhtuti ja hommikuti enne kauba kohaletoimetamist.

Toimime pakkide tarnimisel sellisel viisil kuni karantiiniperioodi lõpuni.

 

Vabandame nende ajutiste ebamugavuste pärast. Loodame teid sel erakordsel ja kiirelt muutuval perioodil mõista ja toetada. Oleme tänulikud, kui edastate selle info ka oma klientidele ja palukte kauba vastuvõtjatel enne kulleri saabumist kirjutusvahend valmis panna.

Küsimuste korral võtke ühendust teenusejuhiga.

Võimalikud viivitused poolast saadetistes

Informeerime Teid, et seoses Poola riigi karmistunud piirireeglite tõttu pikenevad transiitajad Economy 2 teenuse puhul, Kesk-Euroopasse ja sealt Eestisse 1-2 päeva võrra.

Express saadetiste puhul transiitaeg ei tohiks muutuda. Täiendavate uudiste saamisel informeerime Teid koheselt.

COD teenus

Vastuvõtjad saavad tasuda kauba eest ainult pangakaartidega (ajutiselt me ei aktsepteeri sularaha). Me palume e-poodidel selgelt ja arusaadavalt edastada infot oma kodulehel ja/või muud moodi vastuvõtjatele, et ajutiselt Venipak ei aktsepteeri sularahamakseid.

Hilinemised

Ühtlasi teatame, et seoses piirikontrolli-ja liikumispiirangute kehtestamisega võivad tekkida hilinemised. Me anname endast kõik, et saadetised oleks õigeaegselt kohale toimetatud, kuid palume mõistmist hilinemiste puhul, sest kõik asjaolud ei ole Venipaki kontrolli all.

Ennetavad meetmed

Praegu, kui COVID-19 levib väga kiiresti, oleme võtnud kasutusele kõik võimalikud meetmed, et tagada oma töötajate ja Teie ohutus:

  • Töötajatele on tagatud desinfitseerimis vahendid ja ruumid, et hoida kõrgel tasemel  isiklikku hügieeni;
  • Kullerid desinfitseerivad käsi ja skännereid peale igat kontakti;
  • Kullerid kasutavad kaitsemaske;
  • Terminalid on varustatud lasertermomeetritega. Kõikide terminalitöötajate temperatuuri mõõdetakse vähemalt kaks korda päevas;
  • Lähiajal võtame kasutusele tehnilised uuendused, et vähendada füüsilist kontakti klientidega. Anname teile nendest varsti teada;
  • Võttes arvesse ametlikke soovitusi siis kontoris töötav personal suundub kodukontoritesse ning kõik kohtumised klientidega lükatakse edasi vähemalt kuni 27.03.2020. Tõenäoliselt öeldud tähtaeg pikeneb;
  • Kõik töölähetused ja reisid on tühistatud.

Pickup punktide töö

Teatame et alates 16. märtsist on saadetiste kättesaamine ja saatmine mõnedes VENIPAKi Pickup punktides peatanud, kuna mittetoidukaupade kaupluste, salongide ja muude teenindusasutuste, kus Pickup punktid asuvad, töö on peatatud vastavalt valitsuse otsusele. Avatud Pickup punktide asukohad leiate siit: https://venipak.ee/tooted-ja-teenused/pickup-punktid/