koronavirus

Head Kliendid!

Seoses COVID-19 kiire levikuga püüame kaitsta Teid, Teie kliente ja ettevõtte töötajaid. Seega alates 09.11.2020:

  • toimetame pakid äri- ja eraklientidele kohale kontaktivabal viisil;
  • pakkide saajad saavad kohaletoimetamise ajal maksta COD teenuse eest ainult pangakaartidega;
  • eritellimusel laadimistöid tehakse ainult kuni eraruumide usteni;
  • tagastamisdokumente karantiiniajal ei kontrollita, nii et palun koostage need nii, et nende kinnitamiseks piisaks ainult ühest allkirjast ja allkirja koht oleks tähistatud selgelt nähtavate värvidega.

Pakkide kontaktivaba kohaletoimetamise kord eraisikutele.

Pakkide kontaktivaba kohaletoimetamine eraisikutele toimub PIN-koodide abil, mis tagab paki üleandmise õigele saajale, hoides samas  vähemalt 2 meetrist ohutut vahemaad.

Kuidas see toimib?

  • Kättetoimetamise päeval saadetakse saaja märgitud mobiiltelefoninumbrile  lühisõnum PIN-koodiga.
  • Kättetoimetamise ajal peab saaja dikteerima saadud PIN-koodi kullerile, kes kontrollib, kas PIN-kood on õige, sisestades selle skannerisse.

Tähtis! Palume Teil oma klientidele meelde tuletada, et paki saatmisel on vaja märkida saaja õige mobiiltelefoni number, sest ainult nii suudame pakid kohale toimetada turvalisel, kontaktivabal viisil. Samuti julgustage kliente tarneteenuste eest eelnevalt tasuma. Karantiiniajal saavad pakkide saajad maksta kohaletoimetamise teenuse eest ainult pangakaartidega.

 

Teised muutused vältimaks otsest kontakti:

  • Eritellimusel laadimistöid tehakse ainult kuni eraruumide ukseni! Kuller ei tohi siseneda korteritesse ega eramutesse, välja arvatud üldkasutatavad ruumid. Juurdepääsu äriruumidele ei piirata.
  • Kullerid ei kontrolli karantiiniajal tagastamisdokumente, nii et palun koostage need nii, et nende kinnitamiseks piisaks ainult ühest allkirjast ja allkirja koht oleks tähistatud selgelt nähtavate värvidega.

Pakkide kontaktivaba kohaletoimetamise kord äriklientidele.

Pakkide kontaktivaba kohaletoimetamine äriklientidele toimub nii, et saaja allkirja andmist kulleri skannerile muudetakse järgmisel viisil:

  • Saajal palutakse allkirjastada (ee- ja perekonnanimi, allkiri) pakil olev Venipaki kleebis. Kuller teeb allkirjastatud saadetise kleebisest foto;
  • Venipaki saadetise kleebisele tuleb teha märkused mittevastavuste ja kahjustuste kohta;
  • Pärast fotode tegemist lisatakse need skannerisse saadetise juurde (saadetise kohaletoimetamise kinnitusena). Skanneris kirjutab kuller allkirja kohale märke “Kontaktivaba kättetoimetamine”.

 

Teised muutused vältimaks otsest kontakti:

  • Eritellimusel laadimistöid tehakse ainult kuni eraruumide ukseni! Kuller ei tohi siseneda korteritesse ega eramutesse, välja arvatud üldkasutatavad ruumid. Juurdepääsu äriruumidele ei piirata.
  • Kullerid ei kontrolli karantiiniajal tagastamisdokumente, nii et palun koostage need nii, et nende kinnitamiseks piisaks ainult ühest allkirjast ja allkirja koht oleks tähistatud selgelt nähtavate värvidega.

Võimalikud viivitused poolast saadetistes

Informeerime Teid, et seoses Poola riigi karmistunud piirireeglite tõttu pikenevad transiitajad Economy 2 teenuse puhul, Kesk-Euroopasse ja sealt Eestisse 1-2 päeva võrra.

Express saadetiste puhul transiitaeg ei tohiks muutuda. Täiendavate uudiste saamisel informeerime Teid koheselt.

COD teenus

Vastuvõtjad saavad tasuda kauba eest ainult pangakaartidega (ajutiselt me ei aktsepteeri sularaha). Me palume e-poodidel selgelt ja arusaadavalt edastada infot oma kodulehel ja/või muud moodi vastuvõtjatele, et ajutiselt Venipak ei aktsepteeri sularahamakseid.

Hilinemised

Ühtlasi teatame, et seoses piirikontrolli-ja liikumispiirangute kehtestamisega võivad tekkida hilinemised. Me anname endast kõik, et saadetised oleks õigeaegselt kohale toimetatud, kuid palume mõistmist hilinemiste puhul, sest kõik asjaolud ei ole Venipaki kontrolli all.

Ennetavad meetmed

Praegu, kui COVID-19 levib väga kiiresti, oleme võtnud kasutusele kõik võimalikud meetmed, et tagada oma töötajate ja Teie ohutus:

  • Töötajatele on tagatud desinfitseerimis vahendid ja ruumid, et hoida kõrgel tasemel  isiklikku hügieeni;
  • Kullerid desinfitseerivad käsi ja skännereid peale igat kontakti;
  • Kullerid kasutavad kaitsemaske;
  • Terminalid on varustatud lasertermomeetritega. Kõikide terminalitöötajate temperatuuri mõõdetakse vähemalt kaks korda päevas;
  • Lähiajal võtame kasutusele tehnilised uuendused, et vähendada füüsilist kontakti klientidega. Anname teile nendest varsti teada;
  • Võttes arvesse ametlikke soovitusi siis kontoris töötav personal suundub kodukontoritesse ning kõik kohtumised klientidega lükatakse edasi vähemalt. Tõenäoliselt öeldud tähtaeg pikeneb;
  • Kõik töölähetused ja reisid on tühistatud.