Vastus: Kullerid toimetavad saadetised kohale esmaspäevast reedeni vahemikus kella 8.00 kuni 17.00. Saadetise kohaletoimetamise aeg sõltub sellest, millises kulleri teenindatava marsruudi punktis asub adressaat. Kui soovite teada saada täpsema saadetise kohaletoimetamise aja, võtke ühendust alljärgnevatel kontaktandmetel: https://venipak.com/ee/kontaktid/.

Vastus: Kui soovite saadetise eest tasuda ülekandega, saate hinna teada ja tellimuse esitada meie veebilehel asuva iseteeninduse osas Venipak Fast https://fast.venipak.com/.  Valinud saatja ja saaja riigi, sisestanud postiindeksid, saadetise kaalu ja mõõdud, arvutab süsteem välja ja annab mitu hinnavarianti, mille seast saate valida sobivaima.

Vastus: Saadetise kohaletoimetamise aadressi saab muuta saadetise autojuhile üleandmisele järgneval tööpäeval. Sellisel juhul lükkub saadetise edastamine 1 päeva võrra edasi. Uue aadressi saate edastada meile e-posti aadressil [email protected] või helistades üldtelefonil +3726414481.

Vastus: Kui kliendil on Venipakiga leping, saab ta registreerida saatmise oma Venipaki kontol. Kõigepealt registreeritakse kleepsud ja luuakse saadetiste nimekiri (registreeri saadetis-> Uus saadetis -> Loo uus -> Uus saadetis). Kui saadetis on pakitud ja saadetise dokumendid ette valmistatud(kleeps kleebitud ja saadetiste nimekiri välja trükitud), tuleb tellida kuller (Telli kuller -> Uus tellimus).

Mittelepinguline klient saab tellimuse registreerida meie veebilehel olevas iseteeninduse osas Venipak Fast https://fast.venipak.com/, helistades üldtelefonil +3726414481 või kirjutades e-posti teel [email protected].

Vastus: Saadetise teekonda saab jälgida meie veebilehel https://venipak.com/ee/saadetise-jalgimine-olek/ saadetise / paki numbri abil.

Vastus: Kui kliendil on Venipakiga leping, saab ta esitada pretensiooni oma Venipaki kontol (Aruanded -> Pretensioonide aruanne -> Esitada pretensioon). Klient, kellel ei ole lepingut, peab täitma pretensioonivormi, mille saab alla laadida siit: „Pretensiooni esitamise vorm“ https://venipak.com/ee/saadetiste-kohaletoimetamise-reeglid/.

Vastus: Kui soovite allkirjastada lepingu VENIPAKIGA, tutvuda saadetiste transportimise tingimuste ja hinnakirjaga, palume võtta ühendust alljärgnevatel kontaktandmetel: Help Desk ([email protected], +372 641 4481).

Vastus: Klient, kes soovib tagada oma saadetise turvalise transportimise, on kohustatud tutvuma Venipaki saadetiste pakkimise eeskirjaga, mille leiab siit: https://venipak.com/ee/sobiv-pakend/

Vastus: Saadetise kohaletoimetamine ja selle komplekteerimine on nüüdsest võimalik kogu maailmas. Rohkem teavet küsige Teie ettevõtet teenindava müügijuhi käest või e-posti teel [email protected].

Vastus: Saadetised saab pick up-punktist kätte 5 tööpäeva jooksul alates väljastuskoodi saamisest SMS-iga. Täpsema info leiate siit: https://venipak.com/ee/tooted-ja-teenused/pickup-punktid/.